RTÜK’ten Halk TV ve TELE1’e bir ceza daha

CHP Genel Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun ‘TURKEN’ vakfı açıklamasını ikinci sefer yayınlayan Halk TV’ye bir ceza daha kesti. HDP milletvekilinin canlı yayında ‘Sayın Öcalan’ kelamları nedeniyle de Halk TV’ye 3 program durdurma cezası verildi. TELE 1’e de RTÜK eleştirisi yaptığı için para cezası kesildi.

RTÜK, CHP başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun 24 Mayıs 2022 tarihli “TURKEN Vakfı” açıklamasını ikinci kere yayınlayan Halk TV’ye ikinci sefer idari para cezası verdi.

RTÜK, 30 Mayıs’taki toplantısında, Kılıçdaroğlu’nun TİPKEN Vakfı açıklamalarını canlı yayınlayan 4 TV kanalına para cezası vermişti. Halk TV de karara reaksiyon olarak, cezaya münasebet gösterilen Kılıçdaroğlu’nun açıklamasını yine yayınlamıştı.

Halk TV’ye ayrıyeten HDP Milletvekili Mehmet Tiryaki’nin, terörist başı Abdullah Öcalan için kullandığı “Sayın” tabiri nedeniyle para ve 3 kere program durdurma cezası da verildi.

TELE 1’E SAYIŞTAY CEZASI

RTÜK, TELE1’e de Sayıştay raporuna dayanarak kendisini eleştirdiği gerekçesiyle para cezası verdi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*